poniedziałek, 30 października 2017

Kartka na rocznicę ślubu z inicjałami


Hej, jak tam po wichrowym wieczorze? mam nadzieję, że orkan nie spowodował w Waszej okolicy zbyt wielu szkód. U mnie było spokojnie i mam nadzieję, że tak zostanie, bo podczas wietrznej pogody jestem strasznie rozbita. 


Mam dla Was dwie kartki wykonane z produktów Agaterii, które przypadły mi bardzo du gustu.
Pierwsza kartka była robiona na zamówienie last minute, dlatego mogę podzielić się tylko jednym zdjęciem. Wykorzystałam papiery z obydwu kolekcji czyli Oh Hello Spring! i Magic Dreams kolekcji.  Kwiatki są od Wild Orchid Crafts, listki Rosy Owl i Sizzix. P
Druga karteczka nieco bardziej na słodko. Wykorzystałam pastę modelującą, maskę Kwiatki 2, a wzorek z maski podkolorowałam tuszem distress.  








Pozdrowienia :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz