środa, 24 stycznia 2018

Serce Mixed Media w bursztynowym kolorze



Hej,  Wczorajszy wieczór spędziłam na spotkaniu scrapowym w Ostródzie. Spędziłyśmy z dziewczynami świetny czas na rozmowach i oczywiście na tworzeniu czegoś ładnego. 
Wszystkie zrobiłyśmy mixed mediowe serduszka na płycie mdf, a to które pokazuje jest oczywiście moje.  Użyłam kolekcji papierów Amber Moon z Prima Marketing oraz ich błyszczących, brązowych farb akwarelowych. Tło postemplowałam i dodałam teksturę z maska i pastą. 

Hi, Yesterday evening I was on a scrapbooking meeting with my friends from Ostróda. We had a lot of fun, talking about our passion and ofcourse creating some beautiful things. We all made a mixed media heart on mdf and this is mine. I used Prima Marketing Amber Moon collection and brown shimmer watercolors.  I added some stamping and stencil on the background. 










Miłego dnia!
Have a nice day!

2 komentarze: